Finančních poradců je celá hromada. Od burzy až po nejrůznější pojištění. Problémem takových institucí a jejich zaměstnanců je bohužel ten, že se nesnaží udělat to nejlepší pro zákazníka, ale pouze pro sebe. Jak jistě všichni víme poradci nedělají tyto služby zadarmo a provize může být někdy velice tučná. Přitom taková práce je velice vtíravá a často se může stát, že jsou nám nuceny produkty, o které nemáme ani náhodou zájem.
lopatka u bankovek

Většina takových společností nám bude tvrdit, že mají výhodnější pozici než jednotlivec, že nám sjednají skvělé podmínky a že vlastně touto investicí ve výsledku ušetříme. Je tomu opravdu tak? Názory se budou určitě lišit, ale pokud se na to podíváme čistě z logického hlediska víme, že se jedná o hloupost.

Pravdou je, že nám opravdu takové společnosti díky partnerství s bankou můžou sjednat lepší cenu hypotéky, úvěrů, pojištění nebo akcií, ale co ušetříme na samotné ceně proděláme na provizích. Zde si tak každý musí položit otázku, jestli se mu to vyplatí. Zda tedy není lepší strávit pár hodin na internetu a zjistit si informace sám.
zisky na burze

Nepotřebujeme žádné rady finančních poradců, kteří díky agresivní strategii získávají klienty. Snaží se nás vesměs dostihnout po telefonu a vyargumentovat nás. Kdo z nás už toho neměl dost. Je to velice ubíjející poslouchat telefony o tom, jak tento produkt určitě oceníme.

Tudíž dle mého názoru se bez poradců obejdeme. A že nám ušetří čas a peníze je po pravdě hloupost. Pokud jsme aspoň průměrně inteligentní a neřešíme zrovna extrémně specifickou událost můžeme si být jisti, že si vždy poradíme sami.

Takové společnosti, které získávají své klienty agresivním telemarketingem rozhodně nepatří k seriózním a člověk se pak pouze obává zvednout telefon s neznámým číslem. Jedinou výhodou poradenství je šetření času a ten si na důležité věci můžeme vždycky udělat a vyřešit tak věci, které jsou potřeba.